Politica de retur
Prezentare generala
Politica noastra de rambursare si returnare dureaza 30 de zile. Daca au trecut 30 de zile de la achizitie, nu va putem oferi o rambursare completa sau un schimb.
Pentru a fi eligibil pentru returnare, articolul dumneavoastra trebuie sa fie nefolosit si in aceeasi stare in care l-ati primit. De asemenea, trebuie sa fie in ambalajul original.
Mai multe tipuri de bunuri sunt scutite de a fi returnate. Bunurile perisabile precum alimente, flori, ziare sau reviste nu pot fi returnate. De asemenea, nu acceptam produse care sunt bunuri intime sau sanitare, materiale periculoase sau lichide sau gaze inflamabile.
Articole suplimentare care nu pot fi returnate:
- Carduri cadou
- Produse software descarcabile
- Cateva articole de sanatate si ingrijire personala
Pentru a finaliza returnarea, avem nevoie de o chitanta sau o dovada de cumparare.
Va rugam sa nu trimiteti achizitia inapoi producatorului.
Exista anumite situatii in care se acorda doar rambursari partiale:
- Carte cu semne evidente de utilizare
- CD, DVD, caseta VHS, software, joc video, caseta sau disc de vinil care a fost deschis.
- Orice articol care nu se afla in starea initiala, este deteriorat sau lipseste piese din motive care nu se datoreaza erorii noastre.
- Orice articol care este returnat la mai mult de 30 de zile de la livrare
Rambursari
Odata ce returnarea dvs. este primita si inspectata, va vom trimite un e-mail pentru a va anunta ca am primit articolul returnat. De asemenea, va vom anunta cu privire la aprobarea sau respingerea rambursarii.
Daca sunteti aprobat, rambursarea dvs. va fi procesata si un credit va fi aplicat automat cardului dvs. de credit sau metodei initiale de plata, intr-un anumit numar de zile.
Rambursari intarziate sau lipsa
Daca nu ati primit inca o rambursare, mai intai verificati din nou contul dvs. bancar.
Apoi contactati compania dvs. de card de credit, poate dura ceva timp pana cand rambursarea dvs. este publicata oficial.
Apoi contactati banca dvs. Exista adesea un timp de procesare inainte ca o rambursare sa fie postata.
Daca ati facut toate acestea si inca nu ati primit rambursarea, va rugam sa ne contactati la opusline.ro@gmail.com
Articole de vanzare
Numai articolele cu pret obisnuit pot fi rambursate. Articolele de vanzare nu pot fi rambursate.
Schimburile
Inlocuim articolele numai daca sunt defecte sau deteriorate. Daca trebuie sa il schimbati cu acelasi articol, trimiteti-ne un e-mail la opusline.ro@gmail.com si trimiteti articolul dvs. la: Oras Otopeni, Strada 23 August, Nr.244-2, Lotul 4 Camera Nr.1, Parter, Judet Ilfov
Cadouri
Daca articolul a fost marcat ca cadou la cumparare si expediat direct catre dvs., veti primi un credit cadou pentru valoarea returnarii dvs. Odata ce articolul returnat este primit, vi se va trimite un certificat cadou.
In cazul in care articolul nu a fost marcat ca cadou la achizitionare sau daca persoana care a primit cadoul a primit comanda pentru a vi-o oferi mai tarziu, vom trimite o rambursare celui care a oferit cadoul si acesta va afla despre returnarea dvs.
Livrare & Returnare
Pentru a va returna produsul, trebuie sa va trimiteti produsul la: Oras Otopeni, Strada 23 August, Nr.244-2, Lotul 4 Camera Nr.1, Parter, Judet Ilfov.
Veti fi responsabil pentru plata propriilor costuri de transport pentru returnarea articolului. Costurile de transport sunt nerambursabile. Daca primiti o rambursare, costul transportului de retur va fi dedus din rambursare.
In functie de locul in care locuiti, timpul necesar pentru ca produsul dvs. schimbat sa ajunga la dvs. poate varia.
Daca returnati articole mai scumpe, va recomandam sa utilizati un serviciu de expediere urmaribil sau sa cumparati o asigurare de transport. Nu va garantam ca vom primi articolul returnat.
Ai nevoie de ajutor?
Contactati-ne la opusline.ro@gmail.com pentru intrebari legate de rambursari si returnari.