Livrare si retur
Livrare
Costul transportului este calculat automat de sistem in functie de articol, greutate si zona de livrare.
Livrare catre alte tari ale Uniunii Europene
Costul transportului in afara teritoriului national urmeaza sa fie convenit in prealabil in functie de destinatia coletului.
Depozitare
Costurile de depozitare sunt suportate integral de client in cazul in care este furnizata o adresa de livrare incompleta sau incorecta.
Dreptul de retragere
In caz de reevaluare, clientul isi poate exercita dreptul de retragere (in conformitate cu Decretul Legislativ nr. 206 din 2005) prin returnarea produsului achizitionat si solicitarea inlocuirii sau rambursarii acestuia. Dreptul de retragere se aplica numai persoanelor fizice care actioneaza in scopuri care nu sunt legate de activitatea lor profesionala. Prin urmare, achizitiile efectuate in scopuri legate de munca proprie de catre revanzatori si companii sunt excluse de la dreptul de retragere. Costurile de transport sunt suportate integral de client.
Cum sa iti exerciti dreptul de retragere
Dreptul de retragere se exercita prin transmiterea, in termen de 14 (paisprezece) zile lucratoare de la primirea marfii, a unei comunicari scrise prin scrisoare recomandata TECNOLAM-RO SRL Oras Otopeni, Strada 23 August, Nr.244-2, Lotul 4 Camera Nr.1, Parter, Judet Ilfov. Comunicarea poate fi transmisa, in acelasi termen, si prin serviciul nostru de e-mail opusline.ro@gmail.com, cu conditia sa fie confirmata prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire in urmatoarele 48 de ore. Aceasta comunicare trebuie sa contina codurile produselor pe care intentionezi sa le returnezi precum si indicatii ale datelor bancare referitoare la contul dvs. curent pentru a ne permite transferul bancar.
In termen de 14 (paisprezece) zile lucratoare de la exercitarea dreptului de retragere, Clientul este obligat sa expedieze produsele returnate, in ambalajul lor original, la urmatoarea adresa: TECNOLAM-RO SRL Oras Otopeni, Strada 23 August, Nr.244-2, Lotul 4 Camera Nr.1, Parter, Judet Ilfov. Comerciantul online va fi apoi obligat sa ramburseze sumele de bani in termen de 14 (paisprezece) zile lucratoare din ziua in care a primit notificarea de la client cu privire la returnarea marfii, chiar daca aceasta nu a fost inca returnata. Produsele returnate trebuie sa nu fi fost folosite si trebuie sa fie absolut in aceeasi stare in care se aflau la momentul livrarii. De asemenea, se precizeaza ca in niciun caz coletele nu vor fi retrase in ramburs la livrare sau la transport.
Singurele cheltuieli de plata de catre cumparator pentru exercitarea dreptului de retragere sunt cele directe pentru returnarea marfii si pentru prima expediere a marfii.
Dreptul de retragere este reglementat de Decretul Legislativ 206/2005
Modalitatea de rambursare
Comerciantul online este obligat sa ramburseze sumele de bani in termen de 14 (paisprezece) zile lucratoare din ziua in care a primit notificarea de la client cu privire la returnarea marfii chiar daca produsele returnate nu au fost inca livrate. Suma care va fi creditata se refera exclusiv la pretul platit net din costurile de transport suportate de Client pentru returnarea produselor catre TECNOLAM-RO SRL. In cazul in care suma datorata este platita prin PayPal sau transfer bancar, se vor percepe si costurile de tranzactie de 1,50 EUR.
Reclamatii
Pentru orice clarificare sau orice reclamatie, Tecnolam srl poate fi contactata in orice moment prin email la opusline.ro@gmail.com